maanantai 15. elokuuta 2016

Kuinkas sitten kävikään..

Vihdoin sain perustettua oman blogin. Blogissa tulen käsittelemään sydäntäni lähellä olevia juttuja eli käsitöitä.. oikeastaan virkkausta. Olen maailman surkein ompelija, joten siihen en kaikkien onneksi ryhdy :D Ja varmasti sivuutan blogiteksteissäni myös poikiani, jotka ovat nyt 4.v ja 10 kk.

Nyt äitiyslomalla ja hoitovapaalla minulla on pitkästä aikaa ollut mahdollisuus panostaa vähän käsitöihinkin. Käsityöt ovat olleet minulle jo useamman vuoden se henkireikä :) aina välillä ne vain jäävät unholaan, kun ei ole aikaa niiden tekemiseen.

Matoista on tullut ehdottomasti minun juttuni :) nytkin tuolla nurkassa odottaa lähes 15 kg kudetta, kun jossain kohtaa ehtisi ne selvitellä. Erilaiset lasten hatut ovat suosikkejani jo pitkään ja niitä vanhemmalle pojalle on ihan kiitettävästi kertynytkin. ;)

Materiaalien suhteen olen vaan aika pihi ja usein ostankin edullisia lankoja sekä kuteita :) En vaan raaski ostaa mitään mahdottoman kallista lankaa tai kudetta.
Olen myös saanut paljon jämiä, lahjoituksena mummoltani ja niistä syntyikin pojalle torkkupeitto.


Torkkupeitto jämälangoista

Ohje: Lankava, Hyrrä-peitto

Koukku: 3,5 mm

Koko: 98 cm x 128 cm (paloja peitossa on yht.52 kpl)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti