torstai 7. joulukuuta 2017

Virkatut villasukat villitys

Ajattelin kokeilla, miltä virkatut villasukat tuntuu. Olen aina ollut niitä jotenkin vastaan, koska olen ajatellut, etteivät ne jousta lainkaan ja ovat tämän vuoksi käyttäjälleen haastavat.

Tulipa todistettua, että olen väärässä :) Riippuu paljon sukan kuvioinnista ja langasta, paljon sukka joustaa. Omissa sukissani olen käyttänyt Novitan 7-veljestä lankaa sekä yhdessä uudessa sukkaparissa Vikingin Nordlys- lankaa kaksinkertaisena.

Alkuperäinen ajatukseni oli virkata sellaiset itselle ja niin tein. Minulta kyseltiin ohjetta ja se on saatavilla Ravelrysta jo englanniksi sekä tänä viikonloppuna myös suomeksi :)

Linkki ohjeeseen tässä:  KLIK

Jos et omista tunnuksia Ravelryyn, voit olla yhteydessä suoraan minuun blogin tai sähköpostin välityksellä. Tai ostaa ohjeen suoraan tästä linkistä (Ravelryn kautta) :



Hinta ohjeelle on 49,95e, NYT ALENNETTUNA 4,08e (hinta sisältää alv:n 24%). Alennus voimassa 26.12 asti.

Ohjeen tekoon käytin testi virkkaajia. Valitettavan moni teki kuitenkin minulle oharit. Ilmaisen ohjeen saatuaan henkilöistä ei enää kuulunut mitään. Olen aiemminkin toiminut näin ja aina on joku, joka jättää ohjeen saatuaan ilmoittamatta itsestään.

Tässä testivirkkaajien muutamia tuotoksia :)




Nyt minulla on kehitteillä uusi ohje, josta on nyt kolmannet sukat jo tulossa :) Joululahjaksi pääsevät (ainakin) ne kolme paria :)


Hauskaa joulun odotusta kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti